Sok csomóponthoz hasonlóan, a győri csomóponton is megtalálhatóak a MÁV által 1983 és 1991 között beszerzett V46-os (ma 460-as) típus. A gépek elsősorban tolatószolgálat céljából lettek üzembe helyezve a MÁV Zrt-nél, de kimerészkednek kisebb-nagyobb tehervonatokkal a nyílt vonalra is.
V46-os mozdony jellegrajza. (Forrás: vasutak.gportal.hu)
A cikkben a győri csomópontra állomásított gépekről lesz szó. Az ide tartozó gépek: 460 018, aki a 007-es helyett érkezett, 460 028, 460 030, az almásfüzitői balesetben törött 460 031, 460 033, 460 034. A ma is dolgozó gépek legtöbbször Győr-rendezőben találhatóak meg, mint "húzó"tartalékok, de nem ritka, hogy a csomópont többi rendező pályaudvarára továbbítanak vonatokat, így a győri gépekkel találkozhatunk például Rajkán, Hegyeshalomban, Komáromban, Ferencvárosban, ritkább esetben a vonal kis állomásain "parkoltatott" tehervonatok élén, vagy éppen a vonalat átszelő szerelvénymenetek élén.
Szerelvénymenet 164 kilométeren át. Csornától Ferencvárosig a 018-as Csöpi vontatta a Gigantokat.
Vonali szolgálat. Komárom-rendező- Hegyeshalom viszonylatú Suzuki vonattal a 018-as Nagyszentjánoson.
Munka híján a "ruhatári csonkában" pihen a húzótartalék 028-as.
A győri parajos legszebb példánya, a 030-as Szöcske.
Kevésbé szerencsésebb sorsú társa, az Almásfüzitőn tolatási balesetben összetört 031-es is itt várja sorsa jobbra fordulását. Mellette egy félig fűtőgéppé alakított Szili (korábban V43 1169)
A legmagasabb pályaszámú győri éppen megérdemelt pihenőjét tölti.