Vasútfotózás Győr

„Már rég vonatoztam a Csallóközben...”

2014. március 09. 18:51 - Vasútfotózás Győr

Egy jó barátom, Csoma Bence nemrég vonatozott egyet a Csallóközben, az arról készült úti beszámolója következik. Köszönöm neki, hogy rendelkezésünkre bocsátotta! 

Már rég vonatoztam a Csallóközben, ezért úgy gondoltam, hogy elugrom Komáromba.

A Győrből 6:28-kor induló gyorsvonattal utaztam Komáromig. Leszállva körbenéztem kicsit az állomáson, majd gyalog folytattam utamat a Duna másik partján fekvő Komárom pályaudvarára.

Viszonylag hamar odaértem, s útközben némi elemózsiát is beszereztem. Az állomásra érve az első utam a pénztárhoz vezetett, ahol Hetényig (szlovákul Chotín) vettem jegyet, majd kinéztem a peronokra. Az állomás eléggé üresnek hatott, csupán az érsekújvári személyvonat és egy sárga Desiro motorvonat ácsorgott néhány tehervagon társagában. A vonatom 8:42-kor indult Érsekújvárnak, előtte még jutott idő egy kis fotózásra. Érsekújvár és Komárom között aránylag sűrű a vonatközlekedés, bár ez a régió jócskán elmarad az országos átlagtól. A vonatokat rendszerint V43-asok illetve Laminátkák (240-es sorozat) húzzák, a szerelvények korszerű és tiszta kocsikból állnak.

IMG 5074A 332-es Szili és a Regiojet VT642.38 pályaszámú Desiro motorvonata napfürdőzik a (rév)komáromi állomáson.

IMG 5086A szlovák kocsi belülről.

IMG 5091A vonatom Hetényben. 

Miután leszálltam, az állomás előtti átjáró felé vettem az irányt. A falu beljebb van, az állomásnál mindössze néhány ház található. Egy közeli szántóföldet néztem ki magamnak, ahonnét a Komárom felé igyekvő személyvonatot szerettem volna fotózni. Még sosem fotóztam ott, így nem tudtam mire számítsak, de végül sikerült jó fotót készíteni.

IMG 5105Komárom felé gyorsít ki a 339-es Szili Hetényből.

Vonat híján busszal kellett visszamennem Komáromba. Amíg a buszra vártam egy kis fehér kutya gondoskodott szórakoztatásomról. 9:58-kor jött a busz, pontosan. Komáromban ismét az állomásra mentem, ahol csináltam még pár képet.

IMG 5152431 339 Komáromban.

Fotózás után visszaindultam a magyarországi Komáromba. Volt időm, így egy kicsit benéztem a belvárosba is. Komáromból 11:53-kor indultam vissza Győr felé. Kellemes nap volt, szép időt fogtam ki. Sikerült több szép és értékes felvételt készíteni, s végre kimozdultam itthonról.

Csoma Bence László



 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasutfotozasgyor.blog.hu/api/trackback/id/tr495851613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása