A MÁV-Nosztalgia Kft. a megőrzésre kijelölt példányok közül nemrég felújította a 3017-t. A zirci vonat előtt pár nappal lepróbáztatták, majd terhelési próbaként egy üres trafóvonatot is elhúzott. Majd eljött az első élményvonatos nap. Egy rövidke képbeszámoló következik.
Sajnos érkezéskor a fények nem voltak velünk... Gazdaságosság miatt az MDa helyett az 527-s Leó húzta Pest-Győr-Pest viszonylatban a vonatot.
És már indul is a 11-s vonal felé! A helyet nem nehéz kitalálni, a győri Városháza tornya elég meghatározó. Szlifka Benjámin fotója.
Már Nyúl előtt vagyunk, Szabó Bence kissé magaslatibb fényképe.
Én földhözragadtabb vagyok, hely szinte ugyan az, csak már közelebb.
A nagy sietségben rossz helyre álltunk Nagy Danival... De legalább van füstölős képe. :)
Béres Marci képe már a kaptatósabb helyeken készült, ahol azért füstölt rendesen a gép.
Szabó Bence képe egy, szinte kihagyhatatlan helyen a Pannonhalmi apátság "előtt" készült, immáron már visszafele.
Közel a cél. Szabadhegy bejárati ívében dől be az MDa rövidke szerelvényével. (Fotó: Béres Márton)
És már Győrben. A kicsiket is vonzotta a rég nem látott motorkocsi. :) Nagy Dániel fotója.
Mindkettő színes egyéniség, de a mai nap az MDa-ról szólt. :)
Közben rájárt a szerelvényre a Leó, ami Pestig húzta a szerelvényt, Nagy Dani fotója.
A győri állomás nem igazán fotogén hely, de egy szebb naplementével ilyen képeket is lehet lőni. Indulásra kész a szerelvény.
És végül egy videó, ami a fotóhelyeinken készült: https://www.youtube.com/watch?v=IbSKIGZRqn8&feature=c4-overview&list=UUSboJNLe7P5u_3aAstua_Eg
Köszi, hogy elolvastad! Ha lehet oszd meg vagy lájkold. :)
A meg nem nevezett képeket én készítettem.