Nem, nem a második rész, hanem egy "kis" kiegészítés az előző cikkhez. Ugyanis az történt, hogy az Index egyik topikján megkeresett engem Vargham nicknevű fórumozó, aki felajánlotta nekem régi képeit a már bejárt és még általunk bejáratlan iparvágányokról. Erről láthattok egy összeállítást.
Az ütköző. Hmm, nem úgy emlékeztem, hogy a lépcsőnél állt.
A magtárhoz félúton. Vajon miért van itt?
Azért, mert a magtárba 3(!) vágány vezetett. Nem semmi.
Itt van a harmadik vágány kapuja.
Vajon hol járunk? Igen, az előző cikkre utalva, itt szerelték össze az uszályt.
Ez volt bent. El sem tudtam képzelni, nem semmi.
Kicsit arrébb menve ezt láthattuk. Érdemes megfigyelni a kép bal felső sarkát! Igazam lett, tényleg volt ott egy vágány... Most már azt is tudjuk, hogy miért volt ott az őrház.
Még régebbi kép, mikor még mozdonyok is jártak arra.
Ugyan az, csak már tehervonattal. A kép a rendszerváltás után készülhetett, mivel a teherkocsin már a Szlovén vasutak logója látható. (Ez a két kép a V63 Gigant Club tulajdona.)
Manapság így néz ki az előző képen megemlített vágány. Nyomok azért akadnak.
Így nézett ki 2004-ben. Vajon miért szedtek fel egy új vágányt?
A vágány mentén haladva ide jutnánk.
Manapság ez a lehengerlő kép fogad minket. Szomorú!
Ismét a Rábánál vagyunk, a mai Árkád helyén. Itt még megvan a vágány, de a Rábát kíméletlenül bontják.
A jelzője és a víztorony még felirat nélkül.
Aluljáró volt a munkásoknak a vágány alatt. Elő és háttérben a rombolás...
A Rába pusztítása. Lehengerlő látvány, nem jó értelemben.
És egy utolsó kép. AFIT avagy AutóFenntartó Ipari Troszt.
Köszönöm még egyszer is Varghamnak, hogy rendelkezésünkre bocsátotta a gyűjteményét! A teljes albumot itt találjátok: http://indafoto.hu/vasutfotozasgyor/iparvaganyok_gyorben_i_resz_ar/page/1
Vonatguru